Moguće je da postoji greška u sustavu ili se smatra da ti proizvodi potpadaju u tu kategoriju u sustavu kategorija na ShopMania. Molimo da nas kontaktirate putem maila kako biste naznačili koji se pr...
Ovaj se problem javlja kada je kategorija u koju ste postavili proizvod pogrešna ili ste uključili proizvod u previše općenitu kategoriju ili kod/ime proizvoda nedostaju ili su netočni. Postoji i mogu...
U nekim slučajevima ShopMania BOT koji je napravio automatsko otkrivanje u Vašem kodu može biti odgovoran. Molimo da nas kontaktirate putem maila kako bi riješili ovaj problem.
Kako biste ovo provjerili, morate se prijaviti na ovu stranicu, Merchant Account , i pristupiti dijelu za statistiku. Druga opcija bila bi pretraživanje Vaših proizvoda izravno na stranici....
Ne morate stvarati novi račun. Možete dodati i upravljati s više trgovina na istome računu. Sve što morate napraviti jest pristupiti sljedećoj stranici https://partner.shopmania.hr/cp.register za svaku novu trgov...
Iako izvješća ShopMania sustava i onih drugih analitičkih sustava predstavljaju slične podatke, morate biti svjesni da se podaci generiraju iz različitih izvora i da dva sustava zapravo prijavljuju različite infor...
Na ovoj se stranici prikazuju recenzije i ocjene koje je Vaša trgovina dobila od različitih kupaca. Samo registrirani i prijavljeni korisnici mogu pisati recenzije. Recenzije se objavljuju tek nakon š...
Prvo biste trebali izbjegavati svoje objave u recenzijama vlastitog računa budući da koristimo sustav za filtriranje koji će ih automatski otkriti i bit će eliminirane. Kako biste dobili pozitivnije rec...
Recenzije koje su uvredljive ili one koje su izmišljene bit će obrisane. Postoji i filtriranje i eliminacija, kada je to moguće, recenzija koje ste sami postavili i onih koje vrijeđaju druge trgovine....
Statistike za klikove i troškove ažuriraju se u intervalima od nekoliko sati. Klikovi koji odgovaraju jednom danu vidljivi su u statistikama sljedećega dana.
Možete odgovoriti na njih korištenjem odgovarajuće poveznice u popisu komentara koji se pojavljuje na Vašem računu. Prije dodavanja komentara možete koristiti opciju prethodnog pregleda. Jednom kada se objavi, komen...
Proizvodi su prikazani na stranici kao rezultat filtera na bazi pojedinačnog ocjenjivanja. Pri uspostavljanju rangiranja, sljedeći se faktori uzimaju u obzir: - vrsta proizvoda (usporediv ili n...
For the moment, each account on ShopMania can use only one set of billing data. All invoices issued for the stores created under one account will be issued with the data corresponding to that account. If...
In order to change the URL of a store that is already registered, please send us en email at support@shopmania.hr with the current URL of your store and the new URL. Please send your request from the email...