Često postavljana pitanjaDruga pitanjaČlanak

Zašto su sve moje statistike prometa različite od statistika klikova?

Iako izvješća ShopMania sustava i onih drugih analitičkih sustava predstavljaju slične podatke, morate biti svjesni da se podaci generiraju iz različitih izvora i da dva sustava zapravo prijavljuju različite informacije. Shvaćanje kako se ta izvješća popunjavaju može često objasniti bilo kakvu razliku koju primjetite.

Evo nekih razloga zbog kojih posjete Vašem analitičkom sustavu mogu biti različite od broja klikova koje prijavljuje ShopMania:

1. Postavke nadgledanja prometa u Vašem ShopMania računu nisu kompatibilne s analitičkim sustavom kojega koristite kako biste nadgledali svoj globalni promet (analitički sustav na osnovi predlagača zahtjeva posebna preusmjeravanja koja moraju uključivati ovu informaciju dok analitički sustav koji prati prisutnost određenih parametara u poveznicama zahtjeva da se ovi parametri uključe u URL stranice proizvoda).

2. Klikovi vs. posjete/sesije: ShopMania prikazuje klikove koje je Vaša stranica primila, a analitički softver obično prati posjete/sesije na stranicu. Postoji važna razlika između posjeta/sesija i klikova, što često objašnjava razlike između ova dva mjerenja. Iz razloga zaštite trgovca, brojimo samo maksimalan broj od jednoga klika po proizvodu i dva klika po kategoriji za istoga trgovca.

3. Kod za praćenje na odredišnom URL-u: ako odredišni URl Vaše stranice nema ispravno instaliran kod za praćenje, ova posjeta/sesija neće biti registrirana u analitičkom sustavu.

4. Kod za praćenje se ne izvršava (ili se izvršava s određenom odgodom): ako posjetitelj zaustavi kod za praćenje ili se prebaci na drugi dio Vaše stranice prije nego se kod učita, posjeta neće biti snimljena u Vašem analitičkom sustavu. Određene postavke preglednika ili antivirusnoga programa, prisutnost određenih virusa ili druge psotavke koje koriste resurse s različitih lokacija mogu uzrokovati odgode u učitavanju resursa koji su nužni za potpuno izvršavanje koda stranice, uključujući i kod za praćenje.

5. Preference pretraživača korisnika: u većini analitičkih sustava posjetitelji moraju imati JavaScript, slike i cookies omogućene u svojim pretraživačima kako bi sustav prijavio njihovu posjetu. Međutim, ShopMania će i dalje moći registrirati ove posjetitelje budući da on prati samo klikove na Vaš oglas i oslanja se na minimalnu JavaScript podršku.

6. Pojavljivanje raznih JavaScript grešaka u prisutnosti određenih karakteristika internetskih stranica koje ometaju izvršavanje koda za praćenje. Takve karakteristike mogu uključivati pokrove za promociju različitih ponuda, pokrove za prijavu na biltene ili za upozoravanje posjetitelja s obzirom na prisutnost sadržaja za odrasle.

7. Prisutnost netočnih, zastarjelih ili neizravnih poveznica u datoteci izvora podataka proizvoda - ako je posjetitelj poslan na različitu lokaciju od one u Vašoj trgovini, bez očuvanja parametara za praćenje u URL-u, posjeta referirana od strane ShopMania neće se ispravno snimiti.

8. Vaš analitički sustav nadgleda promet na osnovi informacija predlagača (HTTP REFERRER). Zbog metode korištenje za preusmjeravanje posjetitelja s ShopMania na Vašu trgovinu, informacije predlagača možda neće biti proslijeđene ispravno u svim slučajevima; kako biste dobili podatke koji su najtočniji mogući, preporuča se da koristite analitički sustav baziran na URL označavanju..

MI koristimo napredni sustav zaštite protiv krivotvorenih klikovi koji uključuje, ali nije ograničen na, zaštitu od paukova, botova, skripti i lažnih korisnika. Kako bismo spriječili prevare klikovima (velik broj klikova na proizvode određenih trgovina bez namjere posjećivanja tih internetskih stranica), blokiramo sumnjičave IP adrese i ograničavamo broj klikova koji se broje s jedne IP adrese:
- klik na proizvod s jedinstvene IP adrese registrira se samo jednom po posjetitelju tijekom standardnog vremenskog okvira za prijavu (npr. jedan dan)
- unutar vremenskoga okvira za prijavu (npr. jedan dan), sustav snima maksimalan broj od 2 klika po posjetitelju s iste IP adrese na proizvode trgovine iz jedne kategorije proizvoda;
- unutar standardnog vremenskog okvira za prijavu (npr. jedan dan), sustav snima maksimalan broj klikova za određene vremenske intervale (npr. maksimalno jedan klik u 10 sekundi ili 30 klikova u 5 minuta itd.)

Molimo primjetite da, ako klik nije registriran (ne slaže se s vodiljama koje su gore navedene), posjetitelj još uvijek može pristupiti stranici koju želi posjetiti. Ako Vaša trgovina koristi zaseban sustav praćenja koji prijavljuje sve posjete koje referira ShopMania, sustav za praćenje može prijaviti veći broj posjetitelja u usporedbi s onim koje prijavi ShopMania.

Ako želite provjeriti točnost podataka u vezi s prometom koje šalje ShopMania (ako se podaci koje Vaš analitički sustav prijavljuje uvelike razlikuju od onoga što sustav sustav za usporedbu cijena prijavljuje), ShopMania tim bit će sretan ako Vam može pomoći u vezi postavki koje se moraju napraviti kako bi izvještaji o prometu postali točni. Ako vaše rješenje za e-trgovinu omogućava da dodate podešenu skriptu za registriranje svih posjeta koje potječu iz istih izvora, možemo Vam pružiti takvu skriptu i svu potrebnu pomoć da ju ispravno postavite.

Navedeno u: Druga pitanja